Min dag idag

Jag sitter med halstablett i högsta hugg ja som ni förstår så är det lika hostig idag och jag rosslar som en annan galning så blir det inte bättre tills i morgon så får jag nog snällt beställa tid hoss läkaren för jag har ingen lust att få lungaflamtion igen och jag som älskar att gå till läkare  not
tänkte bara säga om det är någon som läser min blogg så skriver jag som en kratta men jag gör detta för att jag ska skriva av mig och så för min skull
min älskling ligger och sover ännu ja han kan i alla fall sova och när jag tittar ut så är det dimmigt och ser kallt  ut igår skulle vi ta det lungt men det kom upp en vän till oss ett par timar och hälsade på hon var åxo förkyld så hon brydde sig inte att vi var det vi hadde inte umgås ett tag för vi har haft lite duster som vi försöker att reda ut men det finns en del saker som jag inte bli klok på som hon berättar ja vi få se hur det går och inte nog med det så har jag fått montan upp på allt det här man blir ju bara så glad  vad blir det att göra idag ja det blir det lilla lungna finns inte så myckert man kan göra när kroppen är så trött som min just nu så det blir fb och tv och vara med älsklingen när han vaknar nähe mina vänner om man skulle ta fixa lite frukost och tee på det jag brukar annars dricka kaffe men nu när jag är förkyld så tycker jag det är godare med tee så ni får ha en härlig söndag tja tja bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0