Ledsen

I går när jag hadde lagt mig kom jag på att tänka på min älskade mamma och började gråta det var super jobbigt jag saknar henne så grymt mycket
varför skulle hon lämmna mig så tidigt???? hon gick bort i janauri 2 år sedan ja snart tre
hon skulle bli 57 i mars när hon gick bort orättvist
jag känner mig så ensam
känns som jag ingen har längre
jag har ju en pappa och bror men dom hör man inte ifrån
och jag har ju inga barn så vem ska ta hand om mig?
och titta till mig när jag går bort ?
hua vad skrämande vill inte ens tänka på det
ja som sagt min familj är inte stor
jag har peo det är ju tur det
jag skulle önska att mitt liv hadde varit lättare men nu är den inte det så
bara försöka gilla läget så jag vaknade många gånger i natt så det har inte varit någon bra natt
har varit jobbig hua jag får panikongerst
så idag ska jag bara vara och gå in i mig själv och jobba på det
så nu får det bli frukost och en bra bok
ni får ha det bra allers så få vi se om jag har lust och ork att komma in mer idag
ha en trevlig fredag kramis tja tja
jag saknar dig MAMMA  Älskar dig mamma skulle önska att jag kunnde få prata med dig igen och se dig och dina varma kramar och pussar och ditt härliga skratt och din kärlek varför ska det vara så svårt puss mamma vart du änn är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0