Kvällen

ja nu börjar kvällen sakta komma fram
jag var hoss min goa gumma idag vi hadde jätte trevligt som vanligt slog ihjäl några timar
peo va och hämtade kina mat till oss idag det var jätte gott
min goa vän\gumma i småland hadde skrivit så fint på hennes blogg att hon saknar mig jätte myckert jag saknar henne åxo jätte myckert vi hadde hur kul som helst när jag bodde i småland man vet aldrig vad vi kunnde hitta på när vi va tillsamans jag saknar verkligen det vi träffas ju några gånger om året men skulle önska att vi kunnde ses mer
sen har jag fått blivit bonus mamma till en tjej som är hur go och söt som helst
får hoppas hon blir nöjd med mig *ler*
nähe nu får ni h aen trevlig kväll tja tja kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0