Jobbigt

Hej å ho vad trött jag blir på denna förbannade förkyldning jag blir galen snart om det inte slutar snart min stackars älskling har åxo insjuknat han har spytt och inte kunnat behålla maten jag har ialla fall kunnat äta lite och inte spytt men gud va han skrämde mig på kvällen han hadde under temp på 31,6 sen hadde han 31,4 då blev jag nervös fick peos syster till att ringa in men sen tog vi tempen igen då hadde han36,6 då blev jag lungnare man få inte skrämmas så så idag är min älskling hemma hoss mig skönt det så har man lite koll på han för han var vit som ett lakan igår och sluddrade och både jag och peo har snötit oss flera ton snor trevlig va bläääää
och våran kära goa under bara vän ska åka och fixa lite till oss på apoteket host meducin och nässpray och halstabletter är så glad att vi har han tack snälla att du finns  jag tycker det är trist att jag inte kan umgås med mina vänner saknar dom  grymt myckert så nu hoppars jag att vi ska vara friska snart  för nu börjar detta bli tröttsamt så här blir det fil till frukost och soppa till middag  och en  lungn dag ja nu har det hållt i sig 4dagar så ni ska bara veta hur det ser ut här jag börjar få panik men är fortfarande svag så jag vet vad jag har att göra den dagen jag blir frisk hua en massa städning och sen ska jag vara med mina goa härliga vänner som jag saknar otroligt mycket
ja ni vet vilka ni är love you mina härliga goa vänner glad att ni finns nehe nu orkar jag inte sitta här mer ska bara säga en sak till solen tittar fram vad härligt ha det så gott så hörs vi när jag orkar tja tja bloggen få ha en härlig fredag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0