JIPPIIIII

GODMORGON alla vilket härligt väder ute jag vaknade fyra i morse med värdens huvudvärk fick gå upp och ta en tablett sen gick jag och la mig igen och sov till kvarti 7 hur underbart va inte det att få sova och hostan är mindre ja då kan det ju inte vara något fel idag då jo jag ska slänga ut den förbannade vågen ut genom altanen den vill inte som jag vill snart slutar jag att äta om jag inte få itur med vikten jag blir ju tokig jag går ner och upp som en förbannade jojo Grrrrrr
och vad händer idag ja det vet jag inte för nu är jag tjurig jag tror att jag hoppar över frukosten idag ingen lust att äta och det hjälper nääää men jag är så trött på det här nopp bäst att sluta nu innan klaga muren kommer igång rejält ha en härlig fredag så hörs vi kramis
bye bye bloggen

Kommentarer
Postat av: engelsson

Men datorn har du fått pli på i allafall..asg

2011-09-16 @ 11:12:39
URL: http://engelsson blogg.se
Postat av: eva

nja vet inte det får trycka flera gånger å vi få se hur det går


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0