Inte min dag

Ja så känner jag mig idag inte alls en bra dag vaknade först ett i morse att huvudet sprängde fick gå upp och ta mig en ibutim sen försökte jag sova va uppe vid sju igen med huvudvärk klockan åtta stod jag inte ut mer så jag fick ta mig en ny tablett
igår vad det en vän här som jag inte hadde träffat på ett tag för vi har varit osams vi försökte lösa upp det
ja hur gick det ok men jag vet inte hon vi kan vara så bra vänner som vi var
det får tiden utvisa just nu tar jag det försiktigt fram
Blääää vilket skit väder och jag som var tvungen att gå ut idag till min kurator och jag har ont i varända ben var en bra bit att gå så man var ju helt slut när man kom fram peo följde med idag så han blev åxo blöt hihihi ja min kondis är ju inte som den ska men jag jobbar på det ja det är myckert jag jobbar på just nu kanske därför man har ont i huvudet för man har så mångar tankar m,m idag tyckte inte min kurator om mig
så idag var det inte så kul  nej det är det inte dom andra gånger heller men idag tycker jag det var mer tufft änn vanligt så  när jag var klar med min kurator så skulle jag på toa gissa vad som hännde jo jag fick inte upp dörren så jag skrek på peo hjälp va  rädd jag blev fick dödsångerst jag fattade inte hur jag kunnde bli innelåst när jag inte låste bara la haspen på sen tog av den när jag var klar och fick inte upp dörren peo gick och tryckte på en knapp sen fick vi upp dörren vilken tur att han va med när jag kom ut så darrade mina ben hua va skraj jag blev peo kramade om mig så det blev lite bättre och det öste när vi skulle gå hem åxo så gissa om vi var blöta på hem vägen tog vi med oss kycklingsalld för jag var så trött över allt så jag hadde ingen ork med att laga mat och nu tänkte jag att jag ska vila på soffan en stund ha en trevlig kväll kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0