Inget skoj

Tja bloggen
jag hadde inte tänkt skriva idag mår inte alls bra idag var uppe flera gånger i natt pissade sen vaknade jag vid åtta kände mig halv dan så har varit mest vila men våran goa ungdomsvän till peo har varit här glad snäll och jag på mitt ursla humör så han var inte här länge skrämde nog iväg han var ju inte min mening jag har en stor klump ihalsen så svårt att andas peo var ute i kväll och hämtade halstabletter visst är han gullig min älskling ja visst ja jag lyckades göra middag åxo blev klyft potatis och kotletter ochh tasikisås jag hoppars verkligen att jag kan sova i kväll nej orkar inte skriva mer ni får ha det så gott så hörs vi bloggen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0