Hur är det idag????

Ja hur är det idag ja samma skit men jag ska inte klaga tänk så myckert hemskt det händer här i världen och nu har en legend gått bort han var en bra målvakt

Stefan Liv, Stefan Daniel Patryk Liv, född 21 december 1980 i Gdynia, var en svensk ishockeymålvakt. Stefan Liv var ett av dödsoffren i den tragiska flygolyckan 27 mil nordöst om Moskva. Vi skickar våra tankar till Livs familj i Jönköping. 2011.09.07.ja väldigt tragisk
Japp nu när jag tittar ut så ösregnar det stackars älsklingen otur han har och jag har gått och smittat han åxo med mitt elände förkyldning så när han kommer hem så får han vila med mig och sen blir det kycklingsoppa om han vill ha för det ska jag ha och en varm bad ni får ha det så gott nu ska jag kurriear mig så hörs vi tja tja bloggen kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0