Host host

Host host Bloggen !!!!! ja inte har det blivit bättre och inte får man sova va trött man blir som jag sa igår så fick vi av en god vän till oss att åka till apoteket och köpa lite meduciner så nu får vi hoppas att vi ska till friskna snart och sen fick vi peos syster och kille att handla till oss så det var ju toppen fast nu känner jag mig isolerad har inte varit utan för en dörr sen 6 dagar har varit ute på våran altan lite men är ju inte samma sak nu i morse så ringde jag min goa gumma i småland och pratade var ju ett tag sedann skönt att få höra hennes röst igen ja dagen blir som den förra lungt ska snart ta lite frukost få bli en vitlöksbugget med ost på så kanske man kan få bort förkyldningen hihihihi och till midag blir det varmkorv med bröd orkar inte göra så myckert stå hej  se om jag årkar ta disken är ju några dagar sedann nu ni får ha en toppen lördag så hörs vi tja tja
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0