Host host

Host host  godmorgon alla
jag hadde svårt att somna igår när jag kollade på klockan igår va den nästan 12 på natten störande
men sen måste jag ha somnat och vaknade med att jag hostade som en galning vid tio i fem i morse lika bra att gå upp då jaja några timar fick jag ju sova jag har varit inne på fb en stund innan jag satte mig här och snart ska vi tvätta är tvätt dag idag sen tänkte jag plocka lite om jag orkar men kan ju ta lite micro pauser så det jag inte hinner idag hinner jag i morgon vilket härligt väder ute kanske jag tar och går ut en runda sedann få lite härligt frisk luft nehe nu är det frukost hum undra vad jag ska ha kopp kaffe kanske ja vifå se ha en härlig lördag mina vänner /bloggare  bye bye kramis

Kommentarer
Postat av: engelsson

Du kan följa med oss när vi åker tycker jag...massa frisk luft..

2011-09-17 @ 11:16:26
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0