Hej och ho

Nu är jag här igen och blogga jag springer i mellan pauserna
måste ju se true talent och ensam mamma söker och hollywod fruarna så här är det fullt tv i kväll
jag sa ju att jag skulle lämna in mitt papper och bibblan nopp det blev det inte för peo var hema en stund och skulle byta tröja för han var så trött så han hadde tagit fel dom måste ha sina logg på kläderna så vad gjorde jag japp jag gav älsklingen det så slapp jag gå ner hum inte konstigt att jag inget går ner jaja men jag tog disken alltid något och plockade lite sen vid halv fyra tiden var vi hoss peos ungdoms vän vi hadde jätte trevligt men oj vad tiden gick fort vi kom hem till kenot det blev bara tre rätt så ingen vinst idag nä nu orka jag inte springa här i mellan så nu får det vara ni får ha en trevlig kväll så hörs vi i morgon tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0