Hej

Ja den började inte så bra jag vaknade upp med värdens huvudvärk suck!!!!!!
jag brukar alltid sätta mig vid datorn när jag vaknar gå in på fb och spela lite
och om det är någon inne så kanske jag pratar lite med beror lite på hur trött jag är
annars är min avkoppling att spela lite men idag hadde jag ingen kontration för
jag skulle till abf och träffa ännu en ny alltid jobbigt när man får nya handledare och syo
för då ska man börja om från början hua är tufft tycker jag så 10,30 träffade jag min syo
för första gången igen och hur var det jo nervöst och vad hände jo jag lipade som en lipsill
hur kul är det

jag kände mig ju skit dum men det är ju klart det är ju bra att man kan visa sina känslor men ibland önskar jag att jag kan hålla dom lite för mig själv sen pratade vi om allt och sedann fick jag göra lite frågor se vad vi ska hitta på förnågot med arbete och så men först måste jag jobba lite mer med mig själv så vi få se jag ska träffa min kurator på måndag så få vi se hur det går jag kom hem lite över tolv sen var jag rätt trött i huvudet ja visst ja jag glömde säga den handledare jag skulle ha på abf blev det inte ska få en annan tur att jag inte hann lära känna honom så myckert innan jag fick en ny nu hoppars jag att jag få ha denna en stund vem det nu är och att personkermin  passar ihop man får hoppars på det  sen i eftermidag hadde jag och peo ja så heter min sambo ja eller han heter igentligen per-olof och han är min käraste sen några år tillbax ja snart fyra tror jag det är *ler* besök av en gammal vän till peo  ja till mig åxo som trivs jätte bra med så drack vi kaffe och fikade nja just det peo dricker inte kaffe eller inte så ofta så inte nu heller hihihihi nähe nu hinner jag inte sitta här jag måste ju gå och titta på robinsson så vi hörs 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0