Halloj

ojoj vad jag har gjort mycket med min dag
jag har varit på abf och det gick bra nu har vi komit en bit på vägen iallafall
min gumma tog följe dit sen när jag gick in så gjorde hon lite andra ärende så länge
och när jag var klar så gick jag till bibblan och lånade några böcker fem st blev det visst så här ska läsas hihihi
fast man får ju ha dom en hel månad så min goa gumma kom dit sedann och hämtade mig så gick vi och fickade
mmmm gott jag tog nyttig fralla med olika ostar på och en loka och kaffe men när vi stod där såg jag stora härliga budapest men nopp jag skulle ingen ha jag tänkte duktig kicka vi satt och fikade en stund vi hadde så trevligt sen tog vi följe hem hua va trötta vi blev det känns att inte någon av oss har blivit av med våran förkyldningar helt ännu
peo pratade med sin syster i telefon då blev jag helt plöstigt sugen på budapest och då blev peos syster åxo så dom kommer ner och fika med oss så jag skickade iväg peo hämta fika japp så duktig blev jag hihihi
och nu ringer det på dörren så det är nog dom så jag få gå och sätta på kaffe sen ska vi fika med en härlig go buddapest fy mig
nu får ni ha en trevlig kväll kramis tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0