Halloj!!

Vilken toppen väder vi har haft idag och sovit gott åxo
vad mer kan man begära
har varit mycket nu på förmiddagen jag har varit hoss min kurator
men jag trodde jag skulle döööö var ju skit långt fick vila på ett par ställen
hallo vilken kondis man har nu måste jag bara fixa den allså
men jag är inte riktigt på topp ännu
och nu när jag var hoss min kurator så tyckte han nog att jag skulle beställa en tid hoss läkaren
och ni som känner mig vet ju vad jag gillar om det
Jag gillar inte gå till läkaren har läkare skräck det är det sista jag gör
men jag har lovat så nästa veca kanske för då ska jag änndå prata med min diabetessköterska
så få vi se
ja nog om läkare nu hua
det gick jätte bra hoss kuraton idag vi fick ett bra snack men så trött ihuvudet när vi var klara sen gick jag ner till netto och handlade och min älskling mötte upp mig där och när vi kom till liljas så blev jag sugen på en nyttig macka som min gumma fikade på när vi var och fikade förra vecan dom hadde bara en kvar när vi var där
så jag fick ta en annan så nu ville jag prova den och peo tog en räkmacka och en buddapest och hör och häpna jag tog ingen bakelse sen gick vi hem och jag tyckte jag var så duktig åt upp min macka den var god
men gissa vad som hände någon time efter
japp rätt gissat jag blev sugen på en buddapest skickar peo ner och köper en plus en bakelse och vaniljkräm något
sååååå duktig va jag nej SKÄRPNING allså varför kan jag inte bara va duktig
bläääää för mig
sluta röka det kunnde jag men äta nyttigt och går ner det är värre det  *fnys*
nehe mina vänner nu ska jag kolla lite runt på fb har knappt varit där idag ni får ha en skön måndag
tja tja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0