Grrrrrrr

Japp skit trött vaknade halv fem med världens huvudvärk skit kul jag brukar ha det ibland peo berättade för mig en dag att jag snarkade som ett tröskverk och sen slutade jag anndas i mellan åt hua va otäckt kanske därför man har en sådann huvudvärk när man vaknade men idag var det värre för jag har ont undermagen och kroppen så idag är jag nog inte nådig att tass med jag var inne på fb när jag var uppe tidigt *hum* ingen inne kan inte förstå detta hahahaha och min älskling sover ännu ja det är ju bra att någon kan sova på tal om det kom ni ihåg att jag sa att jag skulle se på robinsson japp tror ni att jag fick se hela nopp fick tele min goa vän från småland ringde  det var jätte längesedan jag hadde pratat med henne så det var trevligt vi pratade nästan en time birgitta heter hon en ungdoms vän till mig
Nu ser jag att solen tittar fram va härligt men här blir det inte många knop ska bara vila och titta på film ja vad vi ska ha äta vet jag inte har inte lust med ett skit för idag har  jag mer ont änn vanligt och då är jag gnällig och vill inget stackars peo  få se vilket humör jag är på sedann så kanske jag tittar in 

Kommentarer
Postat av: engelsson

Gomorron..huua en sån morgon du haft..hoppas dagen blir bättre..kram på dig

2011-09-04 @ 13:24:27
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0