Godmorgon

Vi hadde jätte trevligt igår hoss våran vän han hadde gjort nybakade bullar dom var jättegoa och gott kaffe till det och vi hadde många goa skratt och hans goa dotter var åxo med
ja nu var frukosten klar och peo är ute och handla så då passar jag på att blogga lite och vi håller på att tvätta åxo och va händer idag då igår hadde jag bestämt mig för att städa men nu när jag vaknade idag så kännde jag mig ganska låg så jag vet inte om det blir så men lite små plock blir det nog ibland har jag sånna dagar att jag bara vill dra täcket över huvudet och inte vill alls komma upp oj va jag fryser om fötterna ska springa och hämta mina raggsockar nej jag hittade inte dom undra vad jag har förvirat bort dom någonstans så det blev vanliga strumpor i stället och solen skinner upp nu va härligt  nopp nu har jag inte lust att sitta här mer just nu 

Kommentarer
Postat av: engelsson

Hehej..så nu funkar länken..jag kom in..ha en fin fikastund..kram

2011-09-03 @ 13:21:12
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0