Godmorgon

Dimman
japp skit kul vaknade tio i tre i morse och är fortfarande vaken
så nu här på förmiddagen blir det lungt tänkte läsa min bok som jag håller på nu
som heter ett stillsamt litet mord den är bra  den är med Håkan nesser
sen fick jag två nya filmer från film klubben som jag inte har sett ännu ska se om jag kan se dom någon dag
ja jag måste bara berätta för några veckor sedan hittade jag min stödfamilj som jag hadde när jag var yngre bodde där något år det var den underbaraste familj
ibörjan tyckte jag det var tufft men blev bättre
dom hadde en lite söt flicka som var deras egen
och en jätte stor prickig hund kom ihåg jag backade några steg när jag såg den
men det var den snällaste hunden  som fanns
sen när jag flyttade så hadde vi kontakten en stund men sen rann det ur sanden
men nu hittade jag dom på fb så glad jag blev så jag skriver lite med min bonus mamma
Tack för ni fanns där när jag behövde det mest kram
ja vad händer mer idag jo peos syster och kile kommer på eftermiddagen
vi ska äta tillsamans få se vad det blir jag har inte bestämt mig ännu
förutom att jag ska ha frukost snart och kliva upp i soffhörnet och läsa min bok
ni får ha en härlig fredag alla mina goa vänner och bloggare  puss och kram tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0