Godmorgon

ojoj är en sådann dag som jag känner mig stressad och då kommer jag ingen vart jag väntar på ett samtal som ska komma in nu vid nio ska beställa en ny tid till min kurator känner mig bättre nu men sitter lite kvar ack vilken tid det tar den här förkyldning inget kul alls men som jag sa är jag bättre så inget att klaga på nu jag ska äta frukost sen in iduchen sen skriva mitt papper så jag kan få lite pengar ja det inte myckert man får när man är arbetslös det är tufft jag som har jobbat hela mitt liv och så flyttar man till kärleken och så har man inget jobb sen är det ju många andra saker som spelar in åxo jag har det ju ganska tufft med mig själv som jag jobbar på men det är inte lätt sen ska jag gå och lämman mitt papper så jag kan få lite pengar jag får 65% så inte myckert att hurra för men bättre änn inget kan var jag kikar in på bibloteket åxo när jag är där sen måste jag plocka lite här hema med så jag har och göra så nu har jag inte tid att sitta här men nu när jag tittade ut så kom solen fram hoppars det håller i sig bye bye vi hörs senare kanske ni får ha en bra dag alla kramis

Kommentarer
Postat av: engelsson

Gomorron på dig... Ute e det lite grått o trist..hoppas solen kikar fram snart..jag vill ut i skogen ju..kram

2011-09-19 @ 09:55:47
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0