Godkväll

Gissa om jag va arg igår ena nya skåpsluckan ramlade ihop i fästet
och inte första gången och det var sopluckan hur kul är det
inte alls så stackars peo fick höra vad jag tyckte om detta
idag vaknade jag med värdens migrän så det tog en stund att komma upp idag
satte mig och kollade på fb men orkade inte länge
så tog en tablett sen duschade sen åt frukost
sen gick jag till min gumma och vi drack kaffe och hadde trevligt
så försvann huvudvärken hon är min energi ängel tror jag
hon kom med en jätte fin kofta till mig
och ville jag skulle prova den passar jätte bra till vintern eller om jag fryser
sen när jag kom hem så kom peos ungdoms vän som vi inte har sett på ett tag
det var trevligt att se han igen
det blev middag lite senare änn vanligt men det tog ut på tiden middagen
idag var det en kvinna som ringde och frågade mig lite om min persionsparande
vad jag gjorde med den inget sa jag hon berättade hon kunnde hjälpa mig så jag skulle få bättre persion bla.bla men när jag sa att jag var arbetslös då passade inte *hum*
allså vi som har det sämmre skulle inte få mer hjälp eller
nehe så var det inte oss skiter man i
ja jag säger ju det vi är visst inte värda ett skit
men ring inte hit sen när jag har fått jobb eller så
för nu har ni skitig i det blå skåpet
jag ringde min gumma nu ikväll i småland hon svarade inte
sen ringde jag igen en stund senare forfarand inget svar
då ringde jag hennes dotter inget svar typiskt
jag saknar min gumma och ville prata skickade ett mess till henne
då ringde jag en annan  vän ville prata
när jag pratde en stund på hem tele
så ringer mobilen så jag avslutar samtalet
då var det min gummas dotter jag frågade va hennes mamma är
hon är här hoss mig vi är på ica jag frågade om hon inte hadde mobilen med sig
jo den sitter runt halsen jag började skratta och inte hörde hon att det ringde
nej hon hörde inget vi bestämde att hon skulle messan är hon kom hem
men hon ringde istället vi hann inte prata så myckert som vi båda vill se true talent
så jag sa att vi kunnde höras i morgon eftermiddag efter hon kommer hem från jobbet
men kom på nu att peos syster och kille ska komma  i morgon
jag hoppars jag hinner ringa min gumma
få lösa det vill ju gärna prata lite saknar henne grymt mycke
är ju ett tag sedan vi sågs
nej nu får det var allt idag börja bli lite trött måste kolla runt lite nu
innan sängen
måste bara tala om att jag är glad att min älskling står ut mina upptåg
älskar dig min älskling
natti natti allers hörs i morgon puss och kram tja tja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss gumman trevligt att läsa om dig, ses

2011-09-30 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0