Godkväll

GOD KVÄLL
Jag trodde jag skulle ha det lungt och skönt  idag och ta det lungt så satte på en bra film
men i halva filmen så fick vi besök av peos syster och pojkvän så det var bara sätta på kaffe Dom hadde med sig goa gifflar och plommon det var gott sen några timmar senare åt vi kina mat som vi hämtade och det var åxo mumsig sen lite senare kom mina svärföräldrar åxo det var trevligt var här en liten stund peo syster och pojkvän åkte nu lite innan sju så det har varit fullt upp hela dagen och jag som skulle ha en lung mysig hemma dag och kväll jajaja det blir aldrig som man planera hahahaha men jag tänkte titta på fångarna på fortet sedann om det går man vet ju aldrig om man blir störd av något annat jag ska ringa min nya gumma tänkte jag störa henne lite japp tror att jag gör det så nu säger jag Bye bye

Kommentarer
Postat av: engelsson

Haha..ja det blir aldrig som man planerar..

2011-09-03 @ 20:04:58
URL: http://engelsson blogg.se
Postat av: eva

Nej det blir ju inte det och inte fick jag se hela fångarna på fortet då ringde en god vän till mig från småland som jag inte har pratat med länge hon heter birgitta hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0