Gnäll spik

Ja hur är det idag då jo jag tycker att jag har varit en gnällspik ett tag nu men jag hatar vara förkyld idag gick jag upp klockan 2 imorse men har somnat lite i soffan åxo och luft rören piper och jag sa ju om det var så ska jag ringa läkaren nja väntar lite till ja det är nog många som har fått denna hemska förkyldningen jag hoppars att det slutar snart jag saknar ju mina vänner och komma ut lite och vad som händer idag blir nog som dom andra dagarna nu är min älskling åxo uppe så nu blir det snart frukost och en massa tabletter i vanliga har inte så mycket mer att skriva så vi hörs tja tja mina vänner ha en trevlig måndag
Ja en sånn här frukost skulle man ha men jag är jätte dårlig på att äta frukost jag försöker det brukar bli  lite fil eller 2 knäcke mackor vi få se vad det blir idag bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0