GLAD

jag  har varit hos abf och gjort fler frågor det tog en bra stund
så man blev trött i huvudet till sist sen ringde jag min älskling när jag var klar
så mötes vi på liljas och köpte hem fika varsin kycklingbaguett och en bakelse men hua va dyrt det är så tur att det inte blir så ofta



Va glad jag blev fick trevligt besök idag min gumma och hennes kille dom var här en liten stund men jissi vilken fart jag fick att plocka lite för hua som det såg  ut så man blev ju helt genom varm vänta bara när jag blir frisk då blir det en hel städning 
jag och peo pratade på brevid mun hahahaha va ju så glada att se dom igen
nu vilket trist väder mörkt och regnar hela tiden va trist få hoppars vi får bättre väder i morgon
ska jag gå till min älsklig så ska han få massera mina fötter mmm va gott japp så nu får ni ha en trevlig kväll så hörs vi tja tja bloggen och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0