En ny dag

Och 
Ja idag har jag sovit ganska bra till halv sex men varför är jag fortfarande trött????
jag glömde ju tala om igår hadde vi sex rätt på kenot utan kungen men änndå blev ju lite vinst på några kronor hahahahahaha min älskling är så gullig han står och diskar vi hadde ju några goa vänner här igår det va trevligt  fast han sa till mig att han diskar inte kristallglasen hum varför gör han inte det hihihihi
ja vad händer idag jo jag ska snart ta på mig lite bättre kläder för jag ska gå till en vän om en stund har ingen lust om jag ska vara ärlig men ska titta på deras lilla katttunge och det nya köket dom har gjort det har vi åxo fått iordning blev jätte fint
och i eftermiddag ska peo på hokey så då får jag lite egen tid
och ensak till jag VILL bli frisk Nuuuuuuu så man orkar motionera för här åker kilon bara upp och det gillar jag inte suck sluta röka för nästan 2 år sedann det kunnde jag men när det gäller vikten så spåra det ur och jag vet inte riktigt varför kan det vara att jag hatar laga mat eller inte gilla att äta och dricker ganska lite och motionen blir inte så myckert heller jag kämpar och kämpar sen kan det vara att jag hoppar upp på den dumma vågen varje morgon och när jag ser att jag har gått upp så blir jag låg nehe nu har jag inte tid att sitta här peo vill att jag ska ladda hans kort och sen vill jag göra mig klar så jag kan komma hem igen
ni får ha en trevlig söndag vem vet kanske tittar jag in lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0