Blogga !!!!!!

ja va har hänt idag jag har varit arg som tusan så som katten på bilden min dator är knäpp helt plöstligt låser den sig vill inget jag stänger av och startar den igen men den vill inte så jag höll på med den en time sen blev jag förbannad så jag försökte få på virus scannern fick på den sist
ringde min gumma pratade en stund sen tog jag disken och duschade virusscannern höll på 1tim och 30 min för att tala om att jag inget virus hadde bra va
men dator är fortfarande knäpp får trycka flera gånger jag hatar när datorn strular
jag kan ju så myckert om dator NOT  
sen  vid halv 1 tiden kom peos ungdomsvän vi höll på äta lite lätt lunch sen pratade vi en stund sen gick vi ut vi åkte till några goa vänner men dom var inte hema så då tog vi en tur till valhall det var jätte fint där efter en stund åkte vi hem igen och drack kaffe hoss peos ungdomsvän va där några timar sen fixa lite mat
ja och kollat på kenot men det blev bara 3 rätt så det blev inget vinst idag heller och bara skit på tv så jag få se vad jag hittar på i kväll kollar kanske runt lite här på andra bloggar ni få ha en trevlig kväll och helg så hörs vi i morgon bye bye bloggen  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0