Blogga !!!!!!

Ja nu är jag här igen jag var inne på fb så hittade jag ett bra ordspråk
eller va man nu säger här kommer den
Läste nyss: 
Att förlora sin Kraft är som att genomgå "de sju dvärgarnas stadier"
Först blir man TRÖTTER
sen blir man BLYGER - orkar inte träffa människor
sen blir man BUTTER - ledsen och dämpad
... ... sen blir man TOKER - står inte ut och tror man blivit tokig
sen blir man PROSIT - immunförsvaret har sänkts
sen blir man KLOKER - omvärderar livet
och slutligen blir man GLADER - stark, vågar säga nej och känner glädje ♥
(lånad av Reiki Healing)

Visst var den bra 
Nu ska jag snart äta frukost men det får bli en tallrik fil bara som jag har sagt innan så har jag gått upp i vikt inte bra det
sen ska jag föra över pengar till peo jag behöver mer meducin och sen ska han köpa en ny host meducin till mig en annan för den förra är slut
och till middag ska vi ha kyckling sallad
nu när jag tittar ut regnar det som vanligt stackars peo vara ute i detta vädret kan inte vara skoj kanske inte har sagt det så jobbar han som vaktmästare där vi bor nehe frukost nu
ses bye bye bloggen


Kommentarer
Postat av: engelsson

Skitbra..kram

2011-09-16 @ 09:48:32
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0