Bläääääää!!!!!!!!!!!!!!!

ingen kul  dag alls var uppe sedan två i morse sen la jag mig tio över 6 till halv åtta jag har en stor klump i min hals och mår inte alls bra jag hatar att vara förskyld det är det värsta jag vet och ut över det har jag skalle bank idag med
Stackars min älskling som jobbar ute i detta vädret man kan ju alltid hoppars han får inne jobb idag
men tyvärr måste han handla idag för jag behöver soppa till min hals och halstabletter och han får köpa något färdigt till han för jag har ingen energi att stå i köket
idag jag har ringt arbetsförmedlingen och frågade om dom tyckte jag skulle komma in i morgon
han satt i bilen så han ringer mig senare så få vi se 
nu orkar jag inte sitta här längre
så ni får ha det så gott i det härliga
vädret Se om jag orkar gå in mer idag nu ska jag vila  med en bra film
tja tja bloggen ses alla där ute kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0