Åååå aj oj

Jag hadde jätte trevligt  hoss min Goa vän /gumma
vi drack kaffe och pratade fullt ös på oss hihihi
men jag fick tyvärr näsblod när jag var där lite jobbigt men när det hadde slutat
gick vi ut en runda i det fina vädret
det är så här min vän älskar att fota över allt och på alla
men jag hatar bilder på mig så hon har inte fått ta så många
men idag frågade hon så snällt
och vi har kommit över rens innan hon får ta bilder
men jag vill inte se dom just nu
men får gärna spara dom och sätta ihop dom
som jag kan få se senare tillfälle
om något fastna för jag spänner mig så
när det ska tas kort
sen när vi kom tillbax så tog jag en kopp kaffe till innan jag skulle gå hem
och min vän fick veta en glad nyhet idag
jag tyckte åxo det var skoj hon ska bli mormor till en flicka
hon är mormor till en jätte gullig pojke och han är så stolt att han ska bli storebror
ska bli kul att se det lilla mirakel när den kommer
jag tror det var i jan om jag inte har fel
sen på vägen hem kom dom körande och undrade om jag ville ha lift men nopp ville jag inte
gissa om jag var trött när jag kom hem Aj aj aj aj
så i morgon blir det nog en lung dag tror jag
jag lovade ringa abf så det gjorde jag gissa vad som hände när jag satt i tele japp
NÄSBLOD igen hur kul är det när man talar i tele
jag fick be om uräckt och säga måste lägga på för det rinner som bara den jag tror jag till å med svår
typiskt mig men kom över rens att jag ska ringa nästa vec när jag har varit hoss diabetes sköterska
hua lite orolig hur det ska gå jag hoppars att det kommer gå bra
Peos syster var här en liten stund efter hon hadde slutat jobba
men jag var skit trött höll på att somna när hon var här
hur snällt är det hon måste ha kännt sig ovälkommen
var inte min menig men ibland är man bara såååå trött
oj nu börja min mage kurra kanske skulle ta lite och äta lite
sen ska jag ta och titta lite på tv
och vara lite med min älskling åxo annars blir han nog ledsen hihihi ni får ha en trevlig kväll alla tja tja kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback