Varför????

Godmorgon allers jag måste bara ta upp en sak
allså jag fattar mig inte på en del med gnäll m,m
jag har tyvat den atiklen av en god vän
som hon satt ut på fb som jag tycker stämmer väldigt bra här kommer den

Facebook har en mycket mörk sida.. Den för inte alls människor närmare varandra..utan tvärtom.. Jag har märkt att många använder den för att ge andra små pikar och antydningar.. Istället för att prata direkt med människan ifråga så skriver man en kryptisk status.. Den det gäller läser o funderar om det gäller henne eller honom..alla andra läser o kommenterar utan att egentligen veta ett dugg om vad det gäller.. På så sätt kan man avreagera sig och plocka billiga poänger från människor som inte har med saken att göra.. Jag börjar allvarligt fundera på att hoppa av facebook

men jag orkar inte lägga ner så mycket energi på detta
för jag mår inte bättre på att tänka på det
finns en del som försöker göra mig illa med sånna saker och prata skit om en m,m
men sånna vänner kan jag vara utan
och jag tror någ tycker  fler tycker så
nog med detta nu

jag har en väldig god vän i småland som fyllde år i lördags
kännde tufft att jag inte kunnde fira med henne inte alls kul
ibland önskar jag att man hadde körkort så man kunnde åka och fira hennes födelsdagar och när man saknar henne  är ju så dyrt att ta körkort och när man är arbetslös så har man inte mycke att röra sig med

Vad händer idag jag vet inte jag känner mig låg idag men tänkte läsa ut min bok så kanske jag går till bibblan imorgon och på onsdag ska jag till diabetsköterskan på eftermiddagen få vi se hur det går
peo har nu gått till sin utvecklingssamtal på jobbet får hoppars det gick bra????

nu får ni ha en bra måndag alla tjatja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman lilla jag vet att du hade gjort det om du hade kunnat, Du är mitt hjärta. puss kram, När det gäller all prat var stark gå med ryggen rak, det är de som pratar som mår skit, puss tänker på dig hela tiden

2011-10-03 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0