Trött........

Hej hej allers
ja idag vet jag inte vad det är med mig är sååååå trött vet inte om det är vädret eller bara utråkad
ja inte vet jag men trött är jag jag hoppars jag kan få något att göra så kanske jag blir lite piggare
vädret har varit en blandning idag med sol och regn och blåst ja det har inte kunnat bestämma sig vad det skulle vara för väder idag
vi har haft besök idag av peos ungdomsvän och son det var trevligt peo och dom gick sedann på hokeyn
så nu sitter jag här ensam och bloggar men det kan vara skönt att vara ensam ibland och sammla sina tankar och inget bra på tv heller så kanske kryper jag ner i soffan sedan och läser en bok
jag som aldrig läste böcker innan och nu läser jag för fullt
ni får ha en härlig fredag orka inte skriva mer är trött
tja tja alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman då inet ska du vara trött får hoppas att dte är vädret som gör det. Fsat dte är lika här, mår konstigt och är trött jämt, Ha en bra kväll

2011-10-07 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0