Trist väder

Godkväll alla vilken härlig dag vi har haft bara en massa regn
men det har varit en litet uppe håll på förmiddagen
då passade jag på att gå på bibloteket
sen var jag hoss en vän och tog en kopp tee
sen på eftermiddagen lagade jag partyvingar och vitlöksbröd med ost på
och som att vädret har varit så ruggit kröp jag ner i sängen en stund och myste med en bok
som jag lånade på bibblan
och nu ska jag fixa något lätt att äta
sen blir det lite tv true talent och robinsson
så ni får ha det så hörs vi i morgon  tja tja kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt väder hos dig med här lika så, ha det gott kram puss

2011-10-06 @ 18:47:48
Postat av: Anonym

ja skit trist väder kramis

2011-10-06 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0