TJOHO.

Hallo alla
Vad har hänt idag ja bara en massa tjafs av vissa människor
jag fatta inte varför en del orka är ju som 3 åringar
allså håll mig borta från det
jag vill inte vara med  i era tjafs jag har nog med mitt
blanda inte in mig i det
jag har varken lust eller ork av en massa barnslig heter
idag har jag haft en kaffe gäst trevligt på förmiddagen
och jag har fått mina kläder jag beställde
så det var skoj förnya sig lite alltid kul
att pigga upp sig med lite nytt
och sen har jag läst lite av min bok
och ringt min gumma i småland det var trevligt att prata med henne igen
och hon kommer till oss nästa vec på måndag blir det nog
jippi va kul att få träffa henne igen det var ju ett tag sedann ska bli kul
nehe lite mat nu sen tv
ha det gott mina vänner
puss och kram tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0