Tillbax

Hej hej alla nu är jag här igen skönt va????
Och solen lyser så härligt kan ju inte vara bättre kan man tycka
jag sitter här med en kopp kaffe nu och skriver till er
har just ätit frukost är en pina för mig att få i mig men det går ju
har som sagt varit borta några dagar här från bloggen
har ju inte mått så bra i mig själv
mår lite bättre nu i alla fall så jag kan funka i vardagen
är skit jobbigt när mina tankar spelar mig ett spratt eller vad man ska säga
jag försöker jobba på mina förbier och tankar m,m men är mig fasiken inte lätt
och när det blir förmycke så stänger jag in mig och släpper inte in någon
och det kan vara på gott och ont
men som sagt det är bättre nu så jag kan funka i vardagen
livet är inte lätt man försöker vara alla tills lags
men det går ju inte
man vill så mycke men det blir bara fel
jag måste försöka tänka på mig lite mer
men det går ju inte hur jag änn försöker
men jag får väll jobba mer på den biten
men det känns så att man är ego om man gör det?????
inte lätt att leva i stora stygga världen
Men bara jobba vidare så blir man säkert starkare en vacker dag
varför går tiden så fort jag tycker man hinner ju inte med någon ting
nähe nu ska jag kolla lite runt
sen måste jag börja med middagen för min älskling ska ju inte få lida för mina knasigheter
ni får ha en härlig dag allers
vem vet jag kanske dyker in en gång till idag
ha det så gott och var rädda om er
tja tja 

Kommentarer
Postat av: engelsson

Kram

2011-10-13 @ 16:34:31
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så glad gumman min att du är tillbaka, puss kram

2011-10-13 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0