Snabb Blogg

Hej hej
idag har vi varit hoss en godvän och drukigt kaffe
och hjälpt till i trädgården det var skoj
få ta i sin egen takt så går det bra
min älsklig va jätte duktigt på det men han är ju åxo jobb som  vaktmästare på dagarna
så vi fick gjort en del
men blev inte klara dom har en stor trädgård
men det tar vi en annan dag så det lungt
min älskling skrattar åt mig jag går här hema
och säger aj oj hela tiden är inte van att jobba tror jag hihihi
men jag tycker det var skönt att göra lite och kul att hjälpa till
sådannt gillar jag om jag får hjälpa till det mår jag bra av
änn bara sitta här hema vid datorn och tv
vi fick middag där jag har aldrigt ätit det
det hette slappy joe tror jag men gott va det
javisst jag vid kaffet fick vi något mellmål snacks det var gott
så det var nog inte så nyttigt var något energi snacks
och det behöver vi ju när vi höll på i trädgården hihihi
och nu har vi tittat på fångarna på fortet
så nu ska jag kolla runt lite innan jag ska lägga mig
bye bye mina vänner puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0