Livet är inte lätt

Nu är jag här igen men det känns tungt idag
Jag skulle ha varit med min älskling idag och ätit middag hoss hans syster och kille
och mina svärföräldrar åxo och peos systers svärföräldrar
nu när jag ängtligen hadde tagit mig imod att följa med så fick jag montan skit kul
och ni som inte vet så har jag väldigt besvärlig sådann så då håller jag mig hellre hema om det går
när jag jobbade så fick jag gilla läget och springa på toa en massa gånger m,m
och sen är det så många som tror att jag har ett bra självförtroende bara för jag säger vad jag tycker och tänker men det kanske jag hadde förr
men nu har jag fått för många törnar och smällar av folks elak ord m,m
så den är inte den bästa och nu till något som är värre och skrämmer mig som jag inte kan styra själv
Är så i mitt liv hur jag
har mått mår jag bra så är jag lagom och när jag mår skit så är jag stor
allså det jag vill säga så har jag jojobantat i hela mitt liv och det har fått sina problem
och nu har jag ett stort problem som jag inte kan komma ut
jag har fått ät störningar
och det är ett helvetet jag visar inget utåt hur jag mår
och om någon ser så äter jag
men kan jag slippa unndan så gör jag det
jag mår illa när jag äter och så får jag ångerst
så får jag luft och hicka och då måste jag spy upp all slem och skit
och jag vet inte hur jag ska ta mig ur skiten
jag springer på den förbannade vågen hela tiden
min älskling säger att jag inte ska göra det men jag hör inte vad han säger
eller vill inte höradet börja bli jobbigt nu ännu en förbi som har kommit fram i gaderoben eller va nu det stavar
och det värsta är att jag känner mig så ensam
ingen förstår mig
bara hela tiden få höra hur duktig jag är du kommer klara det här
och så skriker själen innerbords
orka inte mer orka inte vara jämt
ledsen
feg
rädd
ensam
ont
panik
ångerst
Ja det är ganska skönt att få skriva av sig sin frustation det hjälper ju lite
nehe nu orkar jag inte sitta här längre
jag hoppars att min älskling kommer hem snart
han kan inte ha det lätt att vara ihop med mig
jag hoppars verkligen av mitt hela hjärta
att han kan stå ut med mina förbier och allt
men jag har ju bra dagar åxo som tur är
annars hadde jag nog inte orkat så länge till
och jag går ju till min kurator som hjälper mig
om jag nu inte är ett hopplösfall
brukar ju bli sviken till sist
tja tja allers ha en trevlig lördag kväll kramis

Kommentarer
Postat av: engelsson

Kramar om jättehårt o försäkrar att jag finns..

2011-10-08 @ 18:28:12
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0