Hej hej bloggen

Hej hej alla
Man tappar lite när man inte har varit inne några dagar
vad man har skrivit och så
men ifredag var vi bort bjudna hoss grannen par länger bort
det var jätte trevlig god mat
och en gullig busig liten flicka nästan 3 år
så jag var helt slut efter vi hadde varit där
man är ju inte van och busa så men det var jätte kul
och presenterna grannen fick blev så glad
att jag hadde prickat in så rätt när det gällde henne
men jag visste inte changsade bara
hon verkade lik mig så jag köppte det jag gärna ville ha om det var jag
vi var där i flera timar allså tiden gick ju skit fort
henne gillade jag hoppars vi ses fler gånger sen
den tjejen jag kännde som jag är ovän med känner den grannen åxo
så hon hadde varit och klagat dan innan
att jag hadde blockad henne på fb och pratade skit om en
då hadde hon den andra ojdå jag som har bjudit dom på middag
men som tur är så tror hon inte på skit snack
och sen vill hon har en egen uppfattning om en
så det var ju tur för mig för då kan hon ju se vad jag är för tjej
och ingen såddan som min ex vän vill  ha det till
sen efter vi har haft middagen där
så hadde hon sprunigt ner på morgonen och skulle fiska
men tji fick hon jag sjunker mig inte till hennes dagis nivå
så hon fick inget veta
fattar inte hur jag kan ha varit vän med henne
trodde så gott om henne jaja skenet kan bedra
jaja nog om detta
idag har jag varit hoss min kurator
hua allså vilken dålig kondis man har jag trodde jag skulle dö
tog nästan en timme att komma dit
det gick bra  hoss kuraton men jobbigt
jag lovade att jag skulle ringa min läkare och få en telefon tid
så det ska jag göra för jag behöver hjälp med min ät stördning
han vill att vi ska träffas alla 3 så det får jag göra
ska ringa i morgon
det andra som jag har börja få lite mer bukt på
men det tar ju tid när min hjärna inte vill som jag vill
men det blir nog bra när jag jobbat med det
så nog om detta nu
Idag kommer min goa söta gumma från småland
så idag är jag såååå glad
ja hon är här nu kom in vid 11 tiden
just nu gick hon ut och rökte
jag mår så bra när hon är här
skulle bara önska att det inte var så långtid mellan gångerna
jagt tycker att hon kunnde flytta ner hit till mig
men då blir nog inte hennes barn och särbo så glada
men man kan väll få önska det
och det kan ingen ta ifrån mig
jag trivs ju så bra i hennes sälskap
och vi brukar för det mesta ha kul ihop
och jag mår mycket bättre när hon är här
jaha nu är hon i disken min goa gumma så snällt
men jag tror vi ska skaffa oss en bänkdiskmaskin så slipper hon diska
inget kul att diska
nehe mina vänner nu ska jag bara in snabbt på fb
sen ska jag vara med min gumma
ni får ha en trevlig dag/kväll
puss och kram
tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0