Härligt väder

Godmorgon alla idag har jag sovit gott till halv åtta
inte klokt ju jag som brukar vara uppe med tuppen hihihi
Det har varit dimma tidigare men nu skinner solen så härligt så vi har tur med vädret ännu en dag
och lite har jag hunnit med jag har varit på fb och grattat min gumma som fyller år idag
GRATTIS gumman min i småland miss you
och har ätit frukost sen kollar runt i mina bloggar och nu sitter jag här
men hinner inte sitta här så mycket
ska på tjej middag idag ska bli kul
är första gången jag har varit med på det sen jag flyttade hit
ja ätit middag med mina vänner har jag ju gjort
men inte tjej middag så det ska bli en hel annan upplevelse
få se hur det går
och peo ska med hans föräldrar dom ska hälsa på peos mamma syster
som bor på ålderdomshem  då blir hon nog glad händer ju inte så mycket på sånna ställen
och vi tvättar åxo men det brukar min älskling fixa så gullig så
nu ska jag snart springa in till duschen och förbreda mig
för jag tror jag sticker till min goa vän
innan vi ska iväg på tjej middagen
behöver röra på benen
för sen ska hennes goa kille köra oss dit
för det är en bra bit dit och lilla jag orka inte gå för långt
men vänta bara en vacker dag så har jag kondis till tusen
ha en härlig lördag mina vänner /bloggare  kramis tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0