Halloj!!

Hej hej  ja min dag har varit ganska lungt
men vi har haft besök av peos syster och pojkvän
det var ganska trevligt var ju ett tag sedann vi hadde några här nu
så några timar blev det med lite hämt mat och fika
så nu får man studsa som en galing så man inte går upp
lite jobbigt att äta när folk är här
jag säger inte så mycket när jag äter
så tur att peos syster pratar så mycke så
kan jag försöka äta utan någon märker mitt problem
i morgon ska jag till min kurator och min diabetsköterska kommer dit åxo några min
för vi måste ta itu med mitt ät störing
så jag tycker att det är jätte jobbigt men måste jobbas med
men nog om detta nu
vi ska titta på arga snickaren vid sju
sen true talent missa lite i början men det gör inget
vill ju se på arga snikaren
och i true talent hoppars jag på sofia heja heja
nähe nu ska jag kolla runt lite innan tv
ni får ha en trevlig kväll tja tja kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0