Hadde en bra dag

Hej hej
Jag hadde jätte trevligt igår peos ungdomsvän var här plus min gumma och hennes kille
dom  tog en kopp kaffe innan vi skulle åka
och vad skulle vi då jo en liten bit utan för näsum vi skulle åka till en slaktare
och handla lite jag har aldrig varit där så det var trevlig
jag handlade lite olika korvar och röktfläskfile och fläsk och skinkfärs och fläskfärs så det blev lite
och gissa om vårat kylskåp luktar alla möjliga luktar nu rena dynamiten ju hahahahaha
men va gör det bara inte min gumma från småland svimmar av allt lukt på måndag asg
sen när vi var klara åkte vi ut en runda och var ute på naturen jag vet inte vad det hette
min gumma tog lite bilder där ifrån
se om jag kan lägga ut lite här sedann
men just nu vet jag inte hur man gör har inte haft tid eller lust att klura på det
sen var vi åxo och handlade lite så vi har haft en toppen dag
nu och snart ska vi iväg
vi har blivit bjuden på middag hoss en granne
som jag har börjat lära känna hon verkar vara trevlig
och sedann är hon ganska lika mig i settet
så vem vet kanske har jag hittat mig en ny vän är ju aldrig fel
jag var på presentboden handlade lite smått och gott och ett hallowenn kort åxo
ve tinte om det är helgen en del säger det är på måndag
sen var jag inne på liljas åxo köpte en hallowenn tårta
vill ni ha så kom hit vetja hihihi
så nu hinner jag inte sitta här mer så ni får ha en trevlig fredag och helg
puss och kram tja tja
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0