Godmorgon

Hej alla vänner/bloggare
Jag vaknade av en sådann smärta vid halv sju tiden
så jag skrämmde nog peo
hallo va ont det gjorde mitt ena vard fick kramp
shit va ont det gjorde peo urvaken försökte massera det
men det gjorde så ont att jag fick panik så jag måste resa på mig från sängen
och det gillar inte peo han säger det är farligt
men det under lättar ju
så inte vet jag vad som är rätt men så gör jag
det var ett tag sedann jag har haft kramp i vaden
och jag vet åxo varför jag får det jag är slarvig på att dricka mycke
så jag får försöka dricka mer idag
men nu går jag som en gammal kärring
så det blir inte många knop idag
idag är det dimma igen men får hoppars solen kommer fram som dom andra dagar
allså denna vec har varit toppen med vädret inget klaga på
nu lite om går dagens
vi var ju på tjej middag
men först gick jag till min goa vän så jag fick mig en liten promenad i det fina vädret
så små pratade lite innan vi skulle iväg
hon gick ner före mig och skulle säga till sin kära sambo
om han kunnde köra oss nu
och jag ska bara på toa först
så hör jag värdens skratt hon skrattade och skrattade så något roligt måste det va där nere
så när jag kommer ner så står hennes kära sambo och målar ett bord i högsta hugg
saken är innan idag var han och hämtade ett bord och det var i furru och gröna ben
och hon hatar furu och äcklig grön färg
så hon såg bara skrämselskottet  hur det kommer se ut i köket
för hon vet åxo hur killar är så kommer ju inte bli målad det första årstionde
men tji fick hon han stod där ute och målade så snällt  hahahaha
men vi skulle åka så kom en god vän till henne så vi gick upp en stund och pratade
hon var jätte trevligt
så vi kom lite sent till tjejmiddagen en time typ
men när vi kom dit så hadde vi jätte trevligt
hon hadde gjort en god smörgåstårta och kaffe och paracotta till efter rätt
så det var en lycka dag
men nu till något annat
peo ska gå på hokey idag hema match idag
och jag tar nog och läser mig en bra bok
har börjat på en ny deckare så det blir lungt
nu får ni alla ha en härlig söndag för det ska jag ha
kramis tja tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att läsa din blogg, känns bra att kunna göra det varje dag, Tack för grattis hälsningen här, kul med tjej kväll, bra ni hade det trevligt, kram missyou

2011-10-02 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0