Godmorgon

Godmorgon visst va det en läcker frukost ??
om ni tror att jag äter en såddan har ni fel
nopp 2 knäckebröd till mig och ett glas mjölk
och inte har jag satt på kaffe tror jag ska göra det nu
så vänta så kommer jag strax så det var det
igår gjorde jag middag vad hände då
jo när jag började äta så fick jag   matpanik ångerst
hjälp va jobbig den var vad hände
jo ut och få upp all slem ja ni hörd e rätt
jag får en massa slem så det känns som jag håller på att drunkna typ
lite svårt att förklara
ska försöka som att jag har svårt att äta
så får jag ofta luft och sen gör det skit ont bak i kroppen
så då måste jag upp och gå och sen mår jag illa
och sen får jag inte luft känns som jag ska dö
och där av går jag ut på toa och spyr ut tjock tjock slem
för det mesta stannar det där men ibland kommer en del av maten åxo upp
detta händer inte var gång men händer och det är inte skoj
peo blir orolig för mig
va ska jag säga då jag gör ju inte detta med flit precis
och jag vet inte varför
eller vet jag
min hjärna spelar mig ett spratt
nehe nog om detta tråkigheterna
ska se om mitt kaffe är klar kommer strax
Japp det var klart nu
Mmmmmmm va gott
ja det kan jag dricka
men annars dricker jag åxo  dårligt
har alltid gjort
vad är det med mig igentligen
vad håller jag på med
ja jag vet inte jag gör
inte det medvetandet
och hadde jag vetat hur man kommer ur det här så har jag gjort det för längesedann
Vi hadde en granne här ett par hyreslägenhet bort
hon hadde med sin lilla dotter  med
sååå söt men lite blyg
men det är ju klart hon har ju inte träffat oss så mycket
få se om det kan bli lite mer av den varan
grannen hadde tagit med sig goa bullar som har bakat dom var jätte goa
så vi fikade och hadde trevligt men tiden gick så fort
tyckte inte att man han med så mycket
men som sagt jag hoppars det blir fler gånger
och va händer idag jo tvätta och vika ihop tvätten
och min älskling ska ner och hämta mina dibeterstabbleter
och ska klura ut vad vi ska ha för middag idag inte det lättaste
sen ska jag beställa kläder på ellos för första gången
få se hur det ska gå jag brukar aldrig beställa kläder
som att jag har så svårt att få det till att passa mig
men nu ska vi se hur det går
sen ska jag åxo beställa på jotex
lite julgardiner och sängkläder
där har jag beställt innnan och det går bra
så här ska det shoppas runt hihihihi
är nog bäst att berätta ni som inte känner mig
så brukar jag inte shoppa runt så
brukar mest tänka på andra
men nu för en gång skull ska jag tänka på mig
vi får se hur det går
sen ska jag försöka hinna med att läsa lite av min bok åxo
och kolla runt i bloggar och lite på fb
så här finns att göra
i morgon ska vi gå till min gumma
och göra lite saker ska bli så kul
var ju ett tag sedann vi sågs nu
allders förlångt tid tycker jag
men kan ju hoppars det blir bättre nu
fast vi har ju varit sjuk och värk
och jag har haft en nereperiod
så då är det ju inte så lätt men nu så Iam back
Jag saknar min gumma i småland otroligt mycke
skit jobbigt det var ett tag sedann vi sågs nu
inte alls kul det blir tuffre och tuffare
och ibland tänker jag tänk om vi tappar kontakten
eller det inte blir som det brukar när vi ses
att det blir stelt och anderlunda
jag saknar det vi hadde vi hadde så kul ihop
och va vi ledsna så fixade vi det
och vi hittade på bus m,m
jag saknar verkligen den tiden
varför kan man inte få ha den åxo
varför ska vi bo så långt bort
nej jag måste kämpa vidare
se om vi inte kan ses mer vad vi gör
men alltid dom förbannade pengarna som styr
skulle så gärna vilja ta mig ett körkort men inte lätt idag
men en vacker dag så vem vet
miss you min goa gumma
nehe inte tid att sitta här längre har ju en massa att göra
tja tja mina vänner och bloggare
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss puss

2011-10-22 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0