Godkväll

Gokväll nu är det snart läggdax
Dagen har varit ganska lungt förutom alla dom förbannade bananflugor
har snart gjort allt för att få bort dom med vinäger och honung och disk medel
läste att det skulle hjälpa nja lite men det finns ju hur många som helst kvar bläääää
förutom att jaga dom
har jag läst min bok från bibblan så nu har jag läst ut alla fem så jag tänkte gå dit i morgon och låna nya
så man har lite i helgen
sen nu i kväll har vi tittat på tv
true talent jag hejar på sofia det har jag gjort från början
få se hur länge hon får vara kvar dom jag brukar hålla på
brukar inte få vara kvar så vi få se hur det går
sen har jag åxo kollat på robinsson där har jag inte riktigt någon favorit
nähe ska kolla lite på fb innan jag ska lägga mig
så ni får ha en trevlig kväll tja tja puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0