Godkväll

Hej nu är jag här igen jag var inte här igår
jag skulle varit hoss läkaren igår
det öste ner regnet och blåsten vad gjorde jag
japp fick jag en ursäckt att inte gå
hadde ju ingen lust att bli blöt
och sen blir jag 300 spänn fattigare
och det har jag råd med när jag är arbetslös NOT
vi gick upp senare på dagen upp till peos ungdomsvän igår
han bjöd både på pankakor och bulle jag tog en
och kaffe drack jag ett par koppar i stället
Och vad har hänt idag inte så mycket det har ju regnat det mesta av dagen har läst lite av min bok jag lånade på bibblan
ja just det så har det ringt här som en galing sånna där dörr försäljare
som kommer från polen sticker dom fram lappen
och en var otrevlig när man inte ville ha något
jag hoppars inte att det kommer fler nu
men då öppnar jag inte
för peo är inte hema han stack för att kolla på hokeyn
så här öppnas inte nu man vet ju aldrig vad som kan hända brrr hua
Min älskling är vaktmästare på halvtid
härom dagen hadde han beställt skor och jacka
ja han tog en mössa åxo skorna tog han med sig och mössan
jackan var inte klar ännu ska ju vara loggo på
och så så ringde hans chef ja inte den högsta men han som har hand om dom ute
och gnällde att han tyckte att skorna var dyra hadde dom verkligen rekomoderat dom
ja sa peo och inte nog med det så frågade han vad han skulle ha mössa till
ja sa peo tänkte ha den under hjälmen börja bli kallt
men hallo är ju snart vinter han måste ju vara bra dum
att gnälla om en unklig mössa
tycker nog att han hackar lite mycke på min älskling
han kan gå och göra det någon annan stans jag gillar inte han
han tror att han är något han är inte bättre änn någon annan *fnys*
hua det bara regnar och regnar
får hoppars att det slutar till älsklingen ska hem
annars blir han blöt och kall
men då får jag värma han när han kommer hem
nähe nu ska jag kolla lite på tv ni får ha det så gott tja tja kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0