Full Rulle

Hej hej alla
jag vaknade halv fyra idag jätte mysigt det var varmt  i sovrummet
och kunnde inte sova va uppe en stund till lite över sex
sen la jag mig en stund till och sov till halv åtta
I dag har det varit full rulle peos ungdoms vän har varit här
hjälp oss med data sladden och datan
och jag gjorde en lång inköpslista som skulle handlas
peo och hans vän skulle fixa listan medans jag var och tog mitt prov
och skulle till diabetes sköterskan
jag trodde att det skulle gå på en så där 800-900 maten
för det var ju mest sallad och kaffe så jag satte in pengar till min älskling
men tji fick jag det gick på 1222 spänn
så han blev skyldig hans vän men det fixade jag snabbt sedann
så han fick pengarna jag hatar att vara skylldig någon pengar
nu ska jag berätta hur det gick hoss sköterskan gick jätte bra
sockret har gått ner till 7,4 och blodtrycket var bra och vikten gått ner 12 kg sammanlagt så det är ok
hadde önskat det var mer men som att jag är nojig när det gäller mat så
sen om två vec ska jag träffa min kurator på måndagen och min läkare på tisdagen
så det blir tufft som att det är en bit att gå men vi tar det då
jag ska inte gnälla jag fick ju skjuts idag hihihi
varför jag ska till läkaren jag vill att dom kollar om jag har fått asma eller inte har
svårt att få luft många gånger
och nu har jag firat med en tonfiskpizza gott och min älskling tog en kyckling tallrik
nu får ni ha det så gott mina vänner/bloggare tja tja kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja man känner sig lite bättre man få kämpa på kram

2011-10-06 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0