Arg som ett bi

Hej hej nu är jag arg som ettBIIII
Jag har en vän eller hadde kanske jag ska säga
för nu är vi inte vänner längre vi har varit vänner lite mer  i 2 år
men nu har jag fått nog hon gör inte annat och bråkar
och får för sig saker och ting och bara hon och hon hela tiden
bara hon som har jobbigt och eländigt och ont över allt
och alla är duma
så är det hon som ställer till det för sig för det mesta
om att prata skit om andra m,m
Blablablabla
ja så nu orkar jag inte mer
jag får bara skit för allt
nej nu får hon gå och skita ner någon annan
nu har jag fått nog sånna vänner kan jag vara utan
jag har nog med mitt
och dom som känner mig vet att jag säger vad jag tycker och tänker
och ljuger aldrig oftas glad men jag har åxo mitt
finns ingen som är perfekt men jag tar inte vilken skit som helst
så nu tackade jag för mig blockade henne på fb
hon bor bara par länger här ifrån men jag har fått nog
så hon kan sköta sitt och jag sköter mitt så blir det bra
Nu om något annat
peos ungdoms har varit här en stund sen  gick dom på ishokyn
peos vän frågade om inte jag skulle följa med
han vet ju att jag inte gilla kolla på hokeyn dom skulle bara retas tror jag hum
Nu ska jag berätta något kul
min gumma ifrån småland kommer på måndag
ska bli så kul jag riktigt längtar var ju ett tag sedann så
då ska hon få laga kålpudding det längtar jag efter hahahahah
mmm jag älskar hennes mat
och hon min så vi får väll slåss vem som ska göra mat hahahahaha
men fick jag bestämm så skulle hon få göra den hela tiden när hon är här
men så kan man väll inte göra hon är ju våran gäst
eller kan man hahahaha
vi löser nog detta det brukar vi göra
nehe nu tycker jag älsklingen ska snart komma hem
nu får ni ha det så gott mina vänner och bloggare
puss och kram tja tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gumman ja du vi får väl slås om saken haha fcik mig ett gott skrat av det sista du skrev, om mitt besök, ses om några dagar,, puss kram

2011-10-27 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0