Zzzzzzzzzzz

Hej alla jag måste bara tala om jag tror jag har blivit knäpp ja i alla fall idag
Jag  vaknade idag kollade på klockan var fem
ja då tänkte jag att jag lika bra kan gå upp
satte mig vid datorn in på fb
och önskade alla godmorgon och en trevlig dag
sen började jag spela
sen efter en stund kollade jag på klockan på datorn den visade 1,24
jag tänkte det kan ju inte stämma klockan va ju fem nyss
sen tänkte jag men hallo vem har gått in i min dator
och ändrat klockan hackers eller?????
jag fattade ingen ting
sen började jag kolla på andra klockor
men dom var ju åxo bara  så lite
gissa om jag blev paff
vad skulle jag upp och göra då
ja min hjärna måste har spelat mig ett spratt
jag undra va dom på fb tänkte
jo hon är ju inte redig den hahahahaha
så jag stängde ner och började titta på tv i stället
min älskling gick på toa vid tre tiden
han undrade vad jag gjorde uppe
sen skackade han på huvudet och gick la sig snällt igen hihihi
men jag va uppe
jaja det är jag det
som jag kan få till det
men nog om detta pinsama nu
Här är min älskling och hans ungdoms vän visst är dom fina
dom har kännt varandra länge
och har varit med om mycke till samans
han var här idag och retas lite med mig vi brukar munhuggas
men vi har det trevligt ihop
dom gick ut en runda idag och jag var hemma
idag ringde abf han kollade bara upp lite
och ville berätta att han har sökt en massa jobb
men kunnde inte hitta något som leder till något fast
så när jag ska träffa dom på måndag
så ska vi se hur vi ska gå tillväga
se om man kan få någon pratikplast  eller något
kunnde ju vara skönt att få göra något
jobbigt när man inget vet
fast nu har man jobbat så mycket om sig själv
så man har inte tänkt så mycket vad som händer
men man får hoppas på det bästa
Pappa ringde idag
och tackade för farsdagskortet  och lotterna
han hadde vunnit 100 spänn alltid något
jag har ju inte hört från pappa på länge
så det blev inte så långt tid vi pratade
känndes konstigt men skönt att höra att han lever m,m
vi få se vad som händer
jag älskar min pappa men det är inte lätt att vara han till lags
urk va trött jag är
ska snart gå och lägga mig
hoppars nu att jag kan få sova
och inte ser galet på klockan
ni får ha det så gott alla vänner/bloggare
natti natti puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0