VA TRÖTT JAG BLIR !!!!!!

Godmorgon nääää tror inte detta
inte min dag idag vaknade 2 i morse va uppe till fem
sen la jag mig och sov två timar så vid sju gick jag upp igen
men jag har ju sånna dagar i bland så jag är van
idag skulle min läkare ringa vid elva så man är ju nervös
men det går nog bra
min älskling va hemma och åt frukost
jag tog en ost bit
jag åt ju i natt lite kycklingkorv som blev över och 4 pepparkakor och två ginsha bitar chocklad
så jag kännde inte för att äta frukost sen
så det fick bli en ost bit
det ringde på dörren när vi åt frukost
jag öppnade shit va rädd jag blev
trodde det var någon annan
så var det inte det
jag har inget ont avtalande med denna person
men det var den kompisens kille som jag är osams med
men jag sa till han att jag tänker inte bli sams med henne
hon har gjort för mycket ont mot mig
jag orkar inte mer jag har försökt men hon ser inte felet
och jag mår bättre utan henne hon tar för mycke energi palla
jag har så mycket annat runt om kring
så jag behöver inte mer
men jag har inget ont avtalad med han så
men jag tänker inte lägga ner så mycket energi på han heller
jag har det bra som jag har det nu
men mitt i det hela ringer min läkare
Dr ella
men vaaaa!!!!!! hon skulle ju inte ringa förr  elva tiden
ja det blev en jobbigt sition fick gå in i sovrummet
hon sa att det finns ingen diatist
ja jag fattade inte
men hon skulle prata med min kurator
se hur vi ska lösa detta
med min ätstörning
jag ska till han på måndag
så få vi se det blir en jobbig dag då
för sen ska jag åxo till abf
plus min älskling fyller år
jag tänkte vi ska fira han lite med goda vänner om det går vi få se
och inte vet jag vad jag ska köpa till min älskling vi få se
när jag hadde lagt på efter jag har pratat med ella
så tog det inte långt stund efter
så ringde peos ungdoms vän
jaha fick jag gå in i sovrummet igen
jag fick prata lågt jag sa att ex kompisens kille va här
han sa att han hadde varit hoss han åxo
men öppnade inte som att han inte vissste vad han ville
idag har det varit jobbigt
en cigg nu hadde inte varit så dumt just nu
blev lite mycke och klockan är inte så mycke ännu
ja vi få se hur denna dag slutar
hoppars den blir bättre änn vad den har varit
nej jag slopar nog cigg har ju inte rökt på länge så
kan ju ta mig en bok och läsa lite
ja jag tror jag gör det
ni får ha en bra dag allers vänner/bloggare
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0