Stress. stress

Hej hej alla
I dag har det varit en stressad dag
ja jag vaknade med värdens huvudvärk skit kul
men börja bli van med det
idag skulle jag till min kurator på förmiddagen
peos ungdomsvän körde mig
det var tufft där idag pratade mycke om min ätstöring
så den måste jobbas på
plus nästa gång ska dibeterssköterskan vara med
sen när jag var klar åkte vi hem
och jag åt en snabb macka innan jag skulle till nästa
abf och där var inte så kul man blir lite stressad mer eller mindre
det fattas en del saker som jag ska skriva ner
och skicka till min handledare första gången jag träffade henne
hon skulle försöka fixa en praktikplats
vi får ser hur det går
känns lite att dom ville bara slänga in mig någonstans
visst vill jag jobba för det har jag sagt
men är livrädd att det ska bli som förra gången
nu när vi har jobbat så myckert på mig själv
vill ju inte förstöra allt
ja vi få se hur det går
ska prata med min kurator nästa gång va han tror
så få vi gå efter det
nu till något trevligare
GRATTIS min älskling det är din dag
vi har haft fina vänner här
och din syster och kille
och i morgon kommer dina föräldrar
och många härliga paket
plus en massa lotter
man kan ju hoppars du ska bli rik
om det går hihihi
man vet ju alldrig blir spännande att se
men det blir nog som det brukar nit
eller små summor
men vem klagar du har ju mig hahahahaha
ja just det kollade på true talent  i söndags
det var skit bra och mina favo kom vidare
så spelade inte roll vem av dom som vann
men det blev dimitri GRATTIS
nähe nu ska jag kolla på lite tv
ha det så gott mina vänner /bloggare
puss och kram bye bye
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0