Stök och bök

Hej hej alla
Idag sov jag ganska länge men änndå trött hum
igår var peos ungdoms vän här en stund och hjälpte mig lite
så nu är jag snart klart med jul sakerna
men jag ser att grabbarna har glömt någon tomt låda
för det fattas några tomtar
ja se killar hihihi
Ja jag är arg!!!!!!
min älskling var på jul bord igår och han såg ifram i mot detta
vad händer då jo hans dumma handläggare till chef
va dum i huvudet som vanligt
mot min goa snälla peo som inte gör en fluga förnär
med sina spydiga kommetarer att hans jacka lukta illa
och jag ska bara tala om det var inget fel med hans jacka
vad är det med folk nu för tiden har dom inget vett längre
peo har jobbat på sitt jobb i 16-17 år och är knappt hemma
och är duktigt på det han gör
ja han är inte perfekt min älskling
men det är ingen
men ge fasiken i min älskling han är min och jag älskar han som han är
så skit ni det och låt han va
han är snäll och go och omtänksam och rolig och för det mesta glad
men just nu ligger han i sin säng och mår illa och bakfull och mår inte alls bra
jag har varit tillsamans med han i fyra år nu
och har aldrig sett han sådann min stackars älskling
jag älskar dig och det gör dina nära och kära åxo så
inte alla som har den turen
med sånna människor som beter sig som rötägg dom kan ju inte ha någon som älskar dom *fnys*
så min älskling som skulle hjälpa mig hemma blir inte av nu
men gör inget då får jag det lite lungt
och vi kan ta det sista i morgon när vi ska tvätta
Ja jag ska snart börja med lite lätt lunch
se om min älskling vill äta då
skulle vara bra om han får i sig lite
för vi ska till några goa vänner senare idag
och ha det trevligt och äta gott
ser fram i mot detta
jag hoppars peo mår bättre till det
vi har alltid så trevligt på våra möten
så det vill jag inte missa
nehe mina vänner nu börja jag få skriv kramp
så ni får ha en trevlig dag
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0