Sista dagen

Hej hej alla mina goa vänner /bloggare
Igår var vi hoss min goa vän på förmiddagen
vi drack kaffe och fikade hadde så trevligt
men det brukar jag ha när jag är där
jag tror min gumma åxo trivdes
det känns som att hon gillar mina vänner
det är ju bra det för det är viktigt att hon gillar mina vänner
jag trivs bra här nu i blekinge
för nu har jag en bra vänskaps krets och det är skönt
min gumma tittade på tv på ettan och då fastnade jag där åxo
helt plöstligt  om en familj som blev falsk anklagade om i sexuellt
men hallo allså det var ju inte klokt hur det gick till
jag blev både arg och uppröd och tårarna bara rann ner från min kind
få det gå till så allså
nu kan man inte göra något förr man blir anklagad
men som tur är löste det sig till sist
och dom fick tillbaka sina barn m,m
men ska det gå till så här snart vågar man inte ge barn sin kärlek
för vem vet vad som kan hända då???????
nej nog om detta nu
Vad var jag nu
jo vi var hoss min goa vän
jag hadde åxo tagit med baby kläderna
som jag skulle ge hennes dotter som väntar en liten
ska ha i jan
men tyvärr var hon inte hemma
hon var och tog ett prov hon pluggar
tycker synd om henne att hon inte få njuta av sin gravidtet
men när hon kom hem
så fick hon se vad jag hadde köpt
min vän sa att hon blev glad
var tur det
och när vi kom hem beställde vi pizza
orkade inte göra mat
men idag ska jag fixa mat
det blir fläskfile och baccon ris chapioner blir nog bra
men frukosten står först i tur
Nu är det bara en dag kvar
sen ska min älsklingsgumma åka hem *SUCK*
inte klokt va tiden har gått fort
jag vill inte att hon ska åka
men hon har ju sitt liv hemma
och nu när hon har varit här
så har jag hoppat ifrån min städning m,m
vill ju bara va med min gumma
för man vet ju inte när vi ses nästa gång
jag hoppars att det inte tar lika lång tid som förra gången
idag ska vi inte göra så mycke bara njuta av den sista tiden
hon pratade om att det var en dvd film hon ville se
så kanske blir det  en film
vi få se under dagen
nehe om man ska fixa till frukosten nu
puss och kram mina vänner /bloggare
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0