Huvudvärk

God morgon alla
Idag vaknade jag av världens huvudvärk skit kul Not
min gumma åkte hem igår så trist hadde önskat att hon var här jämnt
men det går ju inte
Jag måste bara berätta va gullig min gumma är
igår när jag skulle vila på eftermiddagen och läsa lite av min bok
så låg en liten påse på min kudde
jag tittade iden där var ett fint kort
och hon hadde skrivit så fint
och sedann låg ett fint paket
jag öppnade där låg ett fint hjärta
som det ståg det Världens bästa vän
jätte fint och gulligt av henne
undra hur många hjärtan jag har fått av henne nu
det måste snart vara ett helt harem nu hahahahaha
idag har jag varit hoss frissan
och gjort mig fin om det nu går det
tog tre timar
och hon noprade mina ögonbrun shit va ont det gjorde
och färgade dom
det är första gången som annelie fixade mit hår
det blev snyggt och bra färger åxo
peo brukar åxo gå dit fast han går oftare änn jag
var nog över ett år sen jag var där sist
är ju så dyrt om man vill färga det åxo
peo hadde 2 grå hårstrå när han var där sist
jag frågade om jag hadde några men nopp
gissa om jag retas med min älskling då
för jag hadde inga hahahahahaha
och sen är jag ju 5 år äldre änn han
hur kommer det sig att jag inga hadde *fniss*
det kostade allt som allt kostade det 1254
phu tur att man inte går till frissan så ofta
sen på efter middagen kom peos ungdomsvän en stund
han var nog nyfiken hur det blev
han sa att det var jätte fint
fick så mycke kopplingmanger så jag visste inte vad jag skulle ta i vägen
ja min älskling tyckte åxo det blev fint så klart
Sen var min älskling och hämtade damsugaren vi hadde beställt
varför ska man beställa sådannt som är komplicerat
men få hoppars det bara är så innan man har förstått hur det ska funka
att man aldrig lär sig
jaja få hoppars att den är bra nu då
nähe mina vänner/bloggare
nu ska jag kila vidare och kolla runt lite innan tv
ni får ha en bra dag puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0